«Це нова якість обслуговування», – очільник області про інформатизацію медзакладів

   

Інформація

«Це нова якість обслуговування», – очільник області про інформатизацію медзакладівРайони перевірять на впровадження програми інформатизації в закладах охорони здоров'я. Про це на координаційній нараді в ОДА сказав очільник області.

Як наголосив Юрій Ткаченко, на Черкащині діє програма інформатизації сфери охорони здоров’я області на 2015 – 2020 роки.

– Інформатизація – це нова якість обслуговування пацієнтів і важливий захід у межах реформи медицини, – сказав голова ОДА. – Автоматизована система супроводу пацієнтів (тобто електронна черга, електронні картки пацієнтів тощо) вже впроваджена в Золотоніському районі. І це вдала практика. Інші райони повинні були передбачити в бюджеті потрібні кошти на інформатизацію своїх закладів охорони здоров'я, мати чіткий план поетапного під’єднання до системи, бо це один із пріоритетів галузі. І ми перевіримо, як його втілюють у життя.

Нагадаємо, першопрохідцем у запровадженні автоматизованої системи супроводу пацієнтів на Черкащині став обласний кардіоцентр.



Переглянуто: 10  
«Гаряча» телефонна лінія голови райдержадміністрації:
Зворотній зв'язок з владою!
«Гаряча» телефонна
лінія голови райдержадміністрації:
(0230) 2-56-04
З метою оперативного реагування
на звернення підприємців, при Черкаській обласній державній адміністрації запроваджено «гарячу лінію» з питань корупційних діянь в місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах.

Контактний телефон (0472) 36-11-00
ОФІЦІЙНІ САЙТИ ОРГАНІВ ВЛАДИ

Президент України
Урядовий портал
Верховна Рада України
Верховний Суд України
Пенсійний фонд України
Черкаська ОДА

Державна фіскальна служба України
Державна служба України у справах ветеранів війни

КАЛЕНДАР
«    Май 2018    »
ПнВтСрЧтПтСбВс
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031